TRENDS & TECHNOLOGIES INC VIETNAM TUYÊN DỤNG VỊ TRÍ IT SUPPORT/ IT OFFICER

JOB DESCRIPTION

  • Daily follow up IT Helpdesk operation, administrate and maintain PCs, laptops, printers, IT devices.
  • Responding to client support requests.
  • Contacting clients to find out the nature of the problem.
  • Travelling to the client’s location or connecting via a remote link.
  • Troubleshooting hardware and software issues.
  • Installing and maintaining hardware and computer peripherals.
  • Installing and upgrading operating systems and computer software.
  • Troubleshooting networking and connection issues.
  • Advising on software or hardware upgrades.
  • Completing job reports and ordering supplies.

JOB REQUIREMENT

  • University/College degree in Information Technology, Software Engineering, or another relevant field.
  • Comfortable working and communicating in English.
  • Experienced in installing and managing systems, networks for example: MS Office (Outlook, Excel, Word), Printers, Systems , IT infrastructures, etc
  • Maintain inventory of all equipment, software and software licenses.
  • Field experience supporting a variety of technologies and services.
  • Excellent customer service and people skills.
  • Hard-working, careful, and good at teamwork & time management.
  • At least 1 year working experience in similar position.

MORE INFORMATION

  • Probationary period: 2 months with fully-paid salary &
  • Training opportunities: Internal training & Professional Center training (either domestic or overseas)
  • Age: Unlimited
  • Working time:  Mondays - Fridays (7:45AM - 4:45PM ) & Saturdays (8:30AM- 12:00PM)
  • Benefit:
  • Salary: Bonus and salary review once per year (depends on Company business and staff working performance).
  • 12 days fully-paid  annual leave per year.
  • Social and health insurance
  • Holidays: 12 paid leave/year
  • Salary: Negotiation

CONTACT

  • Email: lhnhat@trends.com.vn
  • Phone: 0933802193

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

  • Tiếp nhận các yêu cầu của khách hàng và thực hiện kiểm tra khắc phục các lỗi về phần cứng, mạng CNTT
  • Hỗ trợ khách hàng và xử lý các lỗi liên quan đến máy tính, mạng máy tính, phần mềm thông qua remote hoặc onsite.
  • Quản lý việc sử dụng, bảo trì, thay thế các thiết bị CNTT bị hư hỏng.
  • Thực hiện các công việc bảo trì hệ thống của khách hàng.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

  • Tốt nghiệp đại học các chuyên ngành liên quan đến Công nghệ thông tin, Kỹ thuật phần mềm hoặc lĩnh vực khác có liên quan.
  • Tiếng Anh giao tiếp
  • Hiểu biết về phần cứng máy tính, server, network, nắm bắt được các lỗi Lan, Wan, Mail, các phần mềm cơ bản, ...
  • Chăm chỉ, cẩn thận, làm việc nhóm & quản lý thời gian tốt.
  • Tối thiểu 1 năm kinh nghiệm làm việc tại vị trí tương đương.

THÔNG TIN KHÁC

  • Thời gian thử việc: 2 tháng ( Full lương ) và đóng bảo hiểm sau thử việc.
  • Cơ hội đào tạo: Đào tạo nội bộ & Đào tạo nước ngoài
  • Tuổi: Không giới hạn
  • Thời gian làm việc: 7h45 - 16h45 từ thứ 2 - thứ 6 & 8h30 - 12h đối với thứ 7.
  • Lợi ích:
  • Mức lương: Hấp dẫn với tháng lương thứ 13 + Thưởng hiệu quả công việc
  • 12 ngày phép có lương/năm
  • Bảo hiểm theo Tổng lương + Quyền lợi Y tế
  • Ngày nghỉ: 12 ngày nghỉ có lương/năm
  • Mức lương: Thương lượng

LIÊN HỆ

  • Email: lhnhat@trends.com.vn
  • Phone: 0933802193